Konzultant pro vojenskou logistiku

Zajímáte se o logistiku, ideálně o tu vojenskou? Baví vás zjišťovat jak věci fungují, umíte naslouchat a následně věci interpretovat? Chcete cestovat po celém světě, poznávat kulturní rozdíly a zdokonalovat se v cizích jazycích?

Konzultant pro vojenskou logistiku se bude zabývat implementačními projekty informačního systému pro vojenskou logistiku (LIS) primárně u zahraničních zákazníků.
Jedná se o produkt, který AURA vyvíjí a rozšiřuje jej o další moduly a funkčnosti. LIS se v nezbytném rozsahu upravuje a customizuje pro konkrétního zákazníka.

Co na vás čeká?

  • Aktivní spolupráce se zákazníkem v oblastech zjišťování reálných potřeb, identifikace klíčových osob zákazníka, formulování požadavků na změny SW, navazování úzké spolupráce se zákazníkem v místě jeho pracoviště, podpora v oblasti změn legislativy, metodik a zavedených pracovních postupů a další.
  • Předávání požadavků na změny SW k řešení projektovému manažerovi a vývojovému týmu, zprostředkování kontaktu se zákazníkem.
  • Support - spolupráce na řešení požadavků zákazníka s naším Customer Care.
  • Účast na školení zákazníka se zaměřením na metodiku a správné používání SW.
  • Řešení změn v procesech zákazníka, které budou ovlivněny novou verzí SW.
  • Podpora předsmluvního procesu, vyjednávání podmínek smlouvy.
 

Tyhle vlastnosti, znalosti vám v roli pomohou:

  • Prozákaznický přístup, výborné komunikační a interpersonální dovednosti.
  • Analytický přístup - schopnost naslouchat, pochopit a formulovat potřeby a požadavky zákazníka a předávat je k dalšímu zpracování a realizaci řešitelskému týmu.
  • Zkušenosti s vojenskou logistikou - nejlépe praxe jako vojenský logistik nebo znalost procesů a potřeb vojenské logistiky, včetně řízení zásobování, údržba výzbroje a techniky…
  • Schopnost pochopit funkcionalitu, principy a návaznosti dodávaného SW produktu a předávat tyto znalosti klíčovým zástupcům zákazníka.
  • Schopnost zpracovávat metodiky a metodická doporučení pro zákazníky a prosadit jejich uplatnění u zákazníka v praxi.
  • Angličtina - slovem i písmem na komunikativní úrovni.
  • Pravidelné zahraniční pracovní cesty - požadovaná je flexibilita.
  • Zkušenosti v oblasti implementace SW u zákazníků.
  • Znalost dalších jazyků vítána.

Ozvěte se nám

HR oddělení

T: +420 544 508 111 F: +420 544 508 112 nabor@aura.cz

Můžete také použít formulář níže

Proč vás práce v AURA bude bavit?

Práce a soukromí v rovnováze

Práce a soukromí v rovnováze

Budete mít čas na rodinu, své zájmy. Život přece není jen práce. Oceníte třeba pružnou pracovní dobu nebo možnost práce z domu.

Přátelská atmosféra

Přátelská atmosféra

Zažijete pohodovou náladu, lidský přístup a týmové pojetí. Protože v takové atmosféře se pracuje nejlépe.

Společný rozvoj

Společný rozvoj

Vzájemně se obohatíme. Získáte naše know-how, nové zkušenosti, školení a my se rádi přiučíme od vás.