Hledáme spolehlivého a komunikativního týmového hráče, který vítá různorodé úkoly a rád se učí novým věcem. Hlavní náplní specialisty zákaznické podpory je správa a řešení zákaznických požadavků prostřednictvím nástroje JIRA a práce s informačním systémem, který AURA vyvíjí. Kromě toho aktivně spolupracuje s dalšími týmy, které se podílejí na řešení požadavků ke spokojenosti zákazníků napříč pěti kontinenty.
Co na vás čeká?
- Komunikace se zákazníky a řešení jejich dotazů, především písemnou formou.
- Systematická práce s tiketovacím nástrojem JIRA, udržování přehledu o zákaznických požadavcích.
- Práce s informačním systémem MC CATALOGUE.
- Spolupráce s kolegy z vývojových týmů.
- Možnost postupného zapojení do dalších projektů a aktivit (školení v zahraničí, příprava prezentací a další).
Tyto vlastnosti, znalosti vám v roli pomohou
- Prozákaznický přístup, zodpovědnost, trpělivost a smysl pro detail.
- Proaktivní přístup při řešení zákaznických požadavků a chuť učit se novým věcem.
- Schopnost spolupráce a týmový duch.
- Angličtina na úrovni B2.
- Výhodou je znalost dalšího jazyka (japonština, arabština, portugalština, francouzština, maďarština).