Specialista zákaznické podpory IT

Máte chuť stát se součástí přátelského týmu, kde se všichni známe a mluvíme spolu otevřeně? Chcete mít možnost kariérního růstu? Jste pečliví, zodpovědní a máte prozákaznický přístup?

Hledáme spolehlivého a komunikativního týmového hráče, který vítá různorodé úkoly a rád se učí novým věcem. Hlavní náplní specialisty zákaznické podpory je správa a řešení zákaznických požadavků prostřednictvím nástroje JIRA a práce s informačním systémem, který AURA vyvíjí. Kromě toho aktivně spolupracuje s dalšími týmy, které se podílejí na řešení požadavků ke spokojenosti zákazníků napříč pěti kontinenty.
 

Co na vás čeká?

  • Komunikace se zákazníky a řešení jejich dotazů, především písemnou formou.
  • Systematická práce s tiketovacím nástrojem JIRA, udržování přehledu o zákaznických požadavcích.
  • Práce s informačním systémem MC CATALOGUE.
  • Spolupráce s kolegy z vývojových týmů.
  • Možnost postupného zapojení do dalších projektů a aktivit (školení v zahraničí, příprava prezentací a další).
 

Tyto vlastnosti, znalosti vám v roli pomohou

  • Prozákaznický přístup, zodpovědnost, trpělivost a smysl pro detail.
  • Proaktivní přístup při řešení zákaznických požadavků a chuť učit se novým věcem.
  • Schopnost spolupráce a týmový duch.
  • Angličtina na úrovni B2.
  • Výhodou je znalost dalšího jazyka (japonština, arabština, portugalština, francouzština, maďarština).

Ozvěte se nám

HR oddělení

T: +420 544 508 111 F: +420 544 508 112 nabor@aura.cz

Můžete také použít formulář níže

Proč vás práce v AURA bude bavit?

Práce a soukromí v rovnováze

Práce a soukromí v rovnováze

Budete mít čas na rodinu, své zájmy. Život přece není jen práce. Oceníte třeba pružnou pracovní dobu nebo možnost práce z domu.

Přátelská atmosféra

Přátelská atmosféra

Zažijete pohodovou náladu, lidský přístup a týmové pojetí. Protože v takové atmosféře se pracuje nejlépe.

Společný rozvoj

Společný rozvoj

Vzájemně se obohatíme. Získáte naše know-how, nové zkušenosti, školení a my se rádi přiučíme od vás.