IS Soudní exekutor

Informační systém pro exekutorský úřad

Komplexní informační systém (IS) pro zpracování exekuční agendy používaný více než 80 exekutorskými úřady v celé České republice a více než 200 exekutorskými úřady na Slovensku.

IS Soudní exekutor byl vytvořen s využitím mnohaletých zkušeností autorského týmu s provozem předchozích verzí systému v exekutorských úřadech v České republice a na Slovensku.

Systém je koncipován pro maximální usnadnění práce exekutorských úřadů, efektivní a hromadné vedení exekucí. Vzhledem k modularitě a snadnému rozšíření je vhodný pro všechny velikosti úřadů.

Naším hlavním cílem je dlouhodobá spolupráce s každým zákazníkem a hledání nových možností pro zjednodušení jeho práce.
IS Soudní exekutor je vystavěn v architektuře klient/ server. Díky této architektuře jsou veškerá data uložena na centrálním serveru, kde rovněž probíhají všechny výpočty a algoritmy. Na serveru je používán operačním systému Linux.

Tento model umožňuje efektivní správu a stabilitu bez možných kolizí na straně klientů a zároveň nezvyšuje náklady na pořízení systému nutností pořizování aplikací třetích stran.

IS Soudní exekutor kromě komplexní správy spisu umožňuje také:

Reporty

  • Možnost sestavit si vlastní sestavy/exporty vybraných hodnot a automaticky ho po vygenerování odeslat cílovému adresátovi
  • Variabilní exporty, statistiky a výstupy pro manažerské a finanční procesy

Elektronická podatelna

  • Odesílání a přijímání elektronické pošty/datových zpráv přímo z aplikace a automatické zařazování do spisů

Elektronické bankovnictví

  • Importy bankovních výpisů
  • Exporty bankovních příkazů
  • Napojení na účetnictví POHODA
  • Možnost vytvářet individuální typy rozpadů/rozúčtování úhrad
  • Možnost automatického vyplácení výplat dle vlastních podmínek

Elektronický podpis

  • Automatické podepisování
  • Tvorba dokumentů ve formátu PDF
  • Práce s časovými razítky

Autorizovaná konverze

  • Modul pro provádění konverze dle Zákonu č. 300/2008 Sb.

Další výhody systému

  • Vlastní tvorba a správa vzorových dokumentů (šablon)
  • Skenování dokumentů přímo v aplikaci
  • Zpracování pošty pomocí čárových kódů/Hybridní pošta
  • Splátkový kalendář s možností hlídání splátek
  • Zasílání SMS zpráv  přímo z aplikace
  • Automatické úkoly, hlídání termínů – plateb, úkonů
  • Export spisu do HTML dle Kancelářského řádu
  • Uživatelsky nastavitelná práva jednotlivých pracovníků
  • Audit činnosti pracovníků
  • Automatické lustrace a zakládání spisů

Komunikační moduly a napojení

  • ACEE
  • RZE
  • RNE
  • CRO
  • MFČR
  • ARES
  • ISIR
  • CEÚ
  • ČUZK
  • VZP
  • ČSSZ
  • CEVO
  • CRV
  • Banky
  • Justice (EŽOPEX)